středa 7. září 2011

Pomooooooc, nepřispívám!!!

Ahoj holky,

já to teda vedu. Nevzdala jsem to, to vůbec ne, naopak... na vašich blozích trávím spoustu času a zavedla jsem si sešit, kam si opisuju různé tipy a triky, kalorické tabulky, motta a podobně.

Požívám ho taky na poctivé jídelníčky.. já nevím, ale jak jsem byla dlouho bez internetu tak mě nějak omrzelo vypisovat to sem.. doufám že s tím zase jednou začnu, ale teď se mi ňák nechce.

Snes ráno váha ukázala 70kg rovných, čili jsem u druhého cíle :) A od začátku srpna mi ubylo asi 3 centimetry na věčině místech.. musím se ale přiznat, že 14 dní jsem nato opravdu kašlala. Ale teď jedu poctivě a snad se to podaří a kila budou mizet rychleji.

Dneska sem si ke svačině udělala sýrovou pomazánku kterou miluju! Složení: sýr (20% t.v.s.), zakysaná smetana 11%, česnek, pepř... no snad to neni tak hrozný, snažila jsem se to udělat co nejzdravěji...

To je odemě dnes asi všechno a du si Vás znova oběhnout! Mějte se krásně a zůstaňte silné! Dokážeme to!

Žádné komentáře:

Okomentovat