úterý 13. září 2011

Bojujeme!

Potřebuju sílu!

Včera jsem si udělala pěkně prasáckej den! Zmrzlina, listové těsto, alkohol....asi jsem to potřebovala abych mohla bojovat dál :)

Dnes jsem začla jakoby se nic nestalo, krásně, zdravě... jen ta váha mrcha mě rozčiluje! Dnes ráno 69,9 kg, ale pořád to tak kolísá... už několik dní se drží 70,5 kg cca! Nadruhou stranu věřím, že na to mají vliv ty svaly (aspoň v to doufám!).

Největší radost mi do teď udělaly 4 centimetry co mi ubyly na rukou, z těch sem byla opravdu nešťastná, tak snad to tak půjde dál. Už sem slyšela první pozitivní reakce. Sice od rodiny, ale i to potěší :)

Mějte se krásně a zůstaňte silné!

1 komentář:

  1. každá reakce je super, když si lidi všimnou:)a mě to od rodiny potěší nejvíc, protože ty jsou ke mě nejvíc kritičtí:D

    OdpovědětVymazat