čtvrtek 1. září 2011

Ouuuuu!

Milé dámy,

strašně moc bych se omluvila (být komu). Beztak sem moc lidí nechodí, takže to nebude tak hrozné, ale vysvětlení: Absolutně totálně jsem nestíhala. Strávila jsem cca 3 týdny bez internetu a ve strašném shonu, takže jsem na chvilku zmizela z blogového světa, ale jsem zpět a jdu pokračovat ve svém úsilí!

S politováním musím říct, že čísla na váze nejsou nijak lichotivá! Sedumdvojka je zpět (ne na dlouho - mrcha!) a já se cítím hrozně! Ale zvládnu to... mám měsíc do začátku školy!


Jdem nato!

3 komentáře:

  1. měsíc do začátku?! csss, já začala dneska! :D

    nevzdávej se, to zvládneš! :) nakopej té váze prdel!

    OdpovědětVymazat
  2. 3 týdny bez internetu? to bych asi nedala.. :D
    S tou váhou jsi mi připomněla, že už jsem se strašně dlouho nevážila, kolik asi mám.. Poslední dobou na sobě cítím, že jsem zhubla, tak snad trochu míň než naposledy..
    Měj se hezky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. "Nakopej té váze prdel!" :D to mě opravdu pobavilo! Děkuju holky =o*

    OdpovědětVymazat