neděle 7. srpna 2011

Takže ubereme...

Áááno, včerejší špagety asi nebyly uplně dobré..přez den jsem se dostala sice max na 73,7 kg , ale dnes ráno váha ukázala 72,6 kg, což je pouze o 200g méně než včera.. ouvej..


No než sem šla spát, naložila jsem si tofu na dnešní oběd (nejspíš to bude zase čína s rýží, mám jí ráda a kromě sojové omáčky tam snad není nic moc tučného (je sojová omáčka tučná?)).  Ale k čemu se chci dostat. Četla jsem, že ostrá jídla urychlují spalování, nebo něco podobného, tak sem marinádu řádně opepřila a přidala čerstvě mleté chilly a ... asi se z toho po*eru až to budu jíst! :D

No každpádně teda malá porcička k obědu a k večeři v žádném případě. Nechám si zbytek na zítra zase k obědu a véča bude lehká. Dnes se mi na oči dostaly fotky asi 6 nebo 7 let staré a slintala jsem nad svýma nohama! Krásné, dlouhé, hubené! Chci je zpět!

2 komentáře:

  1. Nevaž se odpoledne, ale ráno nalačno. ;-)
    http://will-andra.blog.cz/1106/jak-se-vazit
    Jinak držím palce. ;-)
    Á, ostrá jídla moc nemusím, při zítřejším obědě ti budu držet palce ještě víc! ;-D

    OdpovědětVymazat
  2. No.. já se vážim asi 4x denně..:D Já vim, je to hrozný,ale po každym jídle tam prostě vlezu a se strachem v očích sleduju jak to roste... Ale stejně sem ráno měla jen o 200g mín než včera. Koukala jsem na ten odkaz a "Nevažte se během menstruace" a já začala "hubnout" v den kdy jsem to dostala, tak.. doufám že tak za 2 dny bude rozdíl :)
    Děkuju

    OdpovědětVymazat