sobota 6. srpna 2011

6. Srpna 2011 Jídelníček

Snídaně          9:00 h  -  musli (hrstička) + 1/2 nektarinky
Oběd              12:00 h  -  špagety s rajčatovou omáčkou (rajčata,cibule,bazalka,tofu)
Svačina         15:00 h  -  1/2 nektarinky, 12 kuliček hroznového vína (bez slupky a pecek)
Večeře           17:00 h  -  špagety s rajčatovou omáčkou
Večeře II      19:00 h  -  zeleninový salát 180g (rajče, okurka, pepř, chilly)

Piju hodně jako v předešlých dnech,ale musím se přiznat, že.. nevím jestli je to jídlem, pitím, nebo něčím jiným, ale od středy se mi zdá, že se mi motá hlava, nebo.. mě prostě dost bolí. Nevíte čím by to mohlo být, respektive co s tím? Děkuju :)

1 komentář:

  1. dekuju.. no, tak zkusim to, ja mam hodne pohybu, tak snad ten jojo efekt nebude..)) ja jsem tedka zvykla jist hodne malo, takze ta mlecna dieta nebude moc velky rozdil ve strave).. jednou jsem ji drzela 5 dni a vratilo se mi zpet to, co jsem nabrala, ale proto, ze jsem se prezirala :D tak jsem na to zvedava)..

    OdpovědětVymazat