sobota 6. srpna 2011

Výčitky?

Je to normální?

Asi takto.. k obědu jsem si udělala špagety s rajčatovou omáčkou ( 6 cherry rajčat, půlka malé cibule, kousek tofu, bazalka jo a malinko oleje na osmažení tý cibule) no a nandala sem si trošku do misky a věčí půlku si dala do krabičky do lednice.

Asi ve čtvrt na 5 jsem dostala hlad a rozhodla se, že sním zbytek špaget a k večeři (v 19 h) si dám třeba už jen kousek zeleniny.

No ale mám teď strašný pocit viny a i když sem chvíli tančila, nějak nemám energii cvičit..včera jsem to trošku přehnala s posilováním.

Prosím řekněte někdo že ty špagety (já nevím, to mohlo být 100g? kolik je vlastne 100g?!?!) nebyly zas takový průšvih...nebo naopak, že bych si měla nafackovat.... nežádam nic jiného než upřímnost...

Děkuju


Stay strong!

Žádné komentáře:

Okomentovat