neděle 7. srpna 2011

Mia? Ne, děkuji...

Jestli něco nesnáším, tak je to zvracení!

Naštěstí na něj nijak zvlášť netrpím (2x - 3x do roka když mi opravdu nesedne alkohol).
Bohužel od té doby co vedu tenhle blog a snažím se zhubnout, je mi na zvracení nějak často. Tohle je první večer kdy mi je fajn, jinak to byla bída. Nikdy až k "průšvihu" nedošlo protože vždy a za každých okolností se to snažím potlačit, ale modlím se aby to bylo jen tím, že jsou to první dny a moje tělo není zvyklé na takový příval vody a nedostatek (nezvyklé) potravin...vážně to nenávidím..i proto je mi velmi líto holek co trpí bulimií... myslím, že mně tohle nehrozí už z principu.

A moc přeji všem, které uvízly v pro ně nekončícím kolotoči, ať se z něj co nejrychleji ve zdraví dostanou.

Žádné komentáře:

Okomentovat