čtvrtek 4. srpna 2011

Vím, jak těžké to je

Nechci aby si některá z Vás myslela, že jsem jedna z dívek, kterým to jde samo! To bych tu přece nebyla :)
Už mockrát jsem to zkoušela a nikdy to nevyšlo. Nevydržela jsem to. Slabá vůle je mou zhoubou!
A odříkání je vážně složité, ale pokud to chceme víc než cokoli jiného, tak to jistě dokážeme!

Moc se mi líbí citáty které se opakují téměř na všech "hubnoucích stránkách".

Konkrétně:   "Ušla jsem moc dlouho cestu nato, abych poslouchala příkazy od sušenky."
                              "Nevzdávej se toho co doopravdy chceš, kvůli něčemu, co chceš právě teď."


A co mi pomáhá?
Věřte tomu nebo ne, jsou to rady ze stránek  mladých slečen, které bojují stejně jako já!


1)  Prohlížím si obrázky krásných štíhlých těl! Neustále!
2)  Pročítám "Pro-Ana blogy" (Ne, opravdu nechci být anorektička a moje láska k jídlu by mi
     to ani nedovolila.)
3)  Myslím na to, jak krásná budu když (Až!) se mi to podaří!
4)  V duchu "soupeřím" se svými kamarádkami.
5)  Piju, piju, piju.. což nutně znamená že chodímna záchod 3x do hodiny, ale..i to je přece
     pohyb navíc :D
6)  Cvičím vždy, když dostanu na něco chuť.. prostě si lehnu na zem a posiluju břicho nebo
     nohy... denně udělám 200 sedlehů (ne úplných..takových těch polovičních) a to je jen
     zlomek..



Třeba teď je 16:00h a já mám obrovskou chuť dát si něco dobrého, ale od večeře mě dělí ještě 90 minut. Takže si prohlédnu pár blogů, projedu se na vzdušném kole, vypiju si čaj a pustím film :)

Žádné komentáře:

Okomentovat