úterý 9. srpna 2011

Komplex XXL

Sledujete?
Dávají ho v 16:50 na českém MTV a mně se moc líbí! :)
originální název : I used to be fat

Většinou hodně mladí lidé se v něm zbavují svých přebytečných kil a boj je to obrovský.
Některé příběhy jsou úžasné, Ti lidé si  opravdu jdou za tím, co chtějí přes všechny překážky. Někdy je to ale smutné, protože to z jakýchkoli důvodů vzdají..


Účastníci





Někteří uspěli lépe, někteří hůř, ale i tak je to inspirativní. :)

5 komentářů:

  1. viděla jsem to a bylo to úžasný, měla bych se na to podívat znovu, protože to pro mě byla neskutečná inspirace...

    OdpovědětVymazat
  2. kde se to da zhlednout???

    OdpovědětVymazat
  3. Je to perfektní, tak mě pořad inspiroval, že díky němu jsem zhubla 26 kilo...

    OdpovědětVymazat
  4. Jde to někde stáhnout nebo dívat onlie?

    OdpovědětVymazat