čtvrtek 4. srpna 2011

4. Srpna 2011 Jídelníček

 Snídaně       8:30 h  -  1/4 jablka
Oběd           11:30 h  -   1/2 malýho talířku mozečku (květák, cibule)
                                            + brambory
Svačina      14:30 h  -   cca 5 cherry rajčátek
Večeře        17:30 h  -   ta 2. 1/2 talířku mozečku s bramborem od oběda
Večeře II? 20:30 h  -   Dostala sem šílenej hlad-fakt hlad : hrstička 
                                              cornflakes + 5 cherry rajčat

Vypila jsem tak 10 sklenic vody s citronem a 3 hrnky čaje (zelenééého).  A jelikož piju jak bezedná (běžně vypiju sotva sklenici za den), tak se číslo ještě zvětší než půjdu spát!

A od zítra si mé milé zlaté budu dělat čárky, kolik tekutim jsem do sebe dopravila, protože chodím na záchod v průměru jednou za 20 minut! A to vážně! Uff!

3 komentáře:

  1. Páni musím tě pochválit, máš moc pěkný jídelníček:) a ta II. večeře je v pohodě, snědla jsi toho malinko je ještě to bylo i zdravé - žádné prázdné kcal:) takže tleskám, že jsi se třeba nevrhla na čokoládu nebo že jsi nevyjedla ledničku:)
    Tys dřív pila jen skleničku denně? Páni tak to bych nedokázala...:D Je dobře, že teď piješ jak bezedná - tělo to potřebuje:)

    OdpovědětVymazat
  2. Týýýjo, první komentář ( =D) !!!
    Moc Ti děkuju, no nikdy sem moc neměla potřebu pít přesto, že od malička poslouchám jak je to nezdravé.
    Ohledně vyjídání ledničky se držím co to jde a vážně sem Ti vděčná za komentář, protože mě hrozně potěšil a dodal mi sílu!
    Zvládneme to!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ahoj. :-)
    1. Na jakých fotkách, já nemám odvahu vložit fotku PŘED. :-D
    2. Tohle mě moc těší! :-) Důležité je nebrat hubnutí jako něco nutného, ale něco, co chci a baví mě.
    3. Podle mě to bereš rozumně a nechceš nemožné za co nejkratší dobu. Jídelníček není špatný, ale snídaně by neměla být 1/4 jablka. Spíš by se k tomu jablku hodily ty cornflakey s mlékem/bílým jogurtem. A na druhou večeři si dát plátek sýra/šunky se zeleninou. A než si na oběd dát půl malého talířku, tak si dát celý talířek a k večeři třeba polévku/rybu/kuřecí prsa/zeleninový salát s cottage... Možností je spousta. Tak to vidím já, ale nejsem žádný nutriční terapeut. ;-)
    Moc moc držím pěsti! :-)

    OdpovědětVymazat